HEMINREDA

Inredning och Mode! Glamouröst, färgglatt och lite kitsch!

Barnrum

Kategori: Inredning

Har ni kollat in butiken Barnrummet? Här kan man hitta massor av rolig inredning för barn, drömprylar för små prinsessor och prinsar. Allt möjligt finns här, möbler, textilier, leksaker, lampor och även kläder och prylar för bebisar så som sängmobiler. Bland varumärkena hittar jag mina egna favoriter som Barbie, Hello Kitty, Mimmi Pigg och Tingeling. Jag har inga barn själv, men en hel del av vad barnrummet har skulle jag nog jättegärna velat ha i mitt rum eller i min lekstuga när jag var liten.

I sortimentet hittar jag även en annan toppensak, vetevärmare i form av gosedjur, tofflor och sockor. Jag undrar lite över hur pass stora fötter som får plats i dessa härliga tofflor och sockor, för det vore något även för mig att värma fötterna i nu när hösten närmar sig med stormsteg.

Här nedan visar jag en del inspirerande bilder från Barnrummet, som gjorda för att kunna skapa ett riktigt mysigt barnrum i olika rosa toner. 

 
Helt underbar himmelssäng!
 
Bord och stolar i rosa med Mimmi Pigg!
 
 
Rosa sockor i form av vetevärmare! Dessa måste vara helt underbart sköna kalla vinterdagar.
 
 
Hello Kitty lektält!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: